Пошуковий запит: (<.>A=Джеджула О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Джеджула О. Хом’яківський Ю. Професіоналізація управлінських функцій майбутніх інженерів-механіків аграрного профілю в умовах ступеневої освіти [Електронний ресурс] / О. Джеджула, О. Нахайчук, А. Островський // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_26
|
2. |
Джеджула О. Сучасні підходи до проектування змісту технічної освіти у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Джеджула // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_23 Обгрунтувано підходи до змісту технічної підготовки у ВНЗ з урахуванням соціально-психологічної моделі сучасного інженера. З’ясовано зміст структурних елементів соціального досвіду: знання, сукупність різноманітних видів якого сприяє побудові в індивіда загального уявлення про навколишню дійсність; досвід здійснення способів діяльності; досвід творчої діяльності, його функція – подальший розвиток культури. Визначено головні принципи формування змісту технічної освіти: відповідність у всіх його елементах і на всіх рівнях потребам суспільства; єдність змістового та процесуального аспектів навчання; структурна єдність змісту освіти на різних рівнях його формування при русі від загальних до більш часткових і до конкретних форм його реалізації у процесі навчання.Обоснованы подходы к содержанию технической подготовки в ВУЗ с учетом социально-психологической модели современного инженера. Выяснено содержание структурных элементов социального опыта: знание, совокупность различных видов которого способствует построению у индивида общее представление об окружающей действительности; опыт осуществления способов деятельности; опыт творческой деятельности, его функция - дальнейшее развитие культуры. Определены основные принципы формирования содержания технического образования: соответствие во всех его элементах и на всех уровнях потребностям общества; единство содержательной и процессуальной сторон обучения; структурное единство содержания образования на разных уровнях его формирования при движении от общих к более частным и конкретным формам реализации в процессе обучения.In the article analyzes the requirements of modern technical education in higher education; summarizes the content of representation level technical education; reveals the essence of humanization and its impact on training professional technical direction; identifies the key provisions of the current approach to technical education content.
|
3. |
Джеджула О. М. Особливості графічної підготовки майбутніх інженерів-механіків на основі компютерно орієнтованих технологій [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, А. Й. Островський, яковський Ю. Л. Хом // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(2). - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(2)__16
|
4. |
Джеджула О. М. Особливості професійної діяльності викладачів технічних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, Н. А. Гунько // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 38. - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_38_35
|
5. |
Джеджула О. М. Сучасні підходи до проектування змісту професійної підготовки інженерів-механіків у сучасних освітніх університетських середовищах [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Педагогіка безпеки. - 2017. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedbez_2017_1_5 Обгрунтувано підходи до змісту технічної підготовки у ВНЗ з урахуванням соціально-психологічної моделі сучасного інженера. З’ясовано зміст структурних елементів соціального досвіду: знання, сукупність різноманітних видів якого сприяє побудові в індивіда загального уявлення про навколишню дійсність; досвід здійснення способів діяльності; досвід творчої діяльності, його функція – подальший розвиток культури. Визначено головні принципи формування змісту технічної освіти: відповідність у всіх його елементах і на всіх рівнях потребам суспільства; єдність змістового та процесуального аспектів навчання; структурна єдність змісту освіти на різних рівнях його формування при русі від загальних до більш часткових і до конкретних форм його реалізації у процесі навчання.Обоснованы подходы к содержанию технической подготовки в ВУЗ с учетом социально-психологической модели современного инженера. Выяснено содержание структурных элементов социального опыта: знание, совокупность различных видов которого способствует построению у индивида общее представление об окружающей действительности; опыт осуществления способов деятельности; опыт творческой деятельности, его функция - дальнейшее развитие культуры. Определены основные принципы формирования содержания технического образования: соответствие во всех его элементах и на всех уровнях потребностям общества; единство содержательной и процессуальной сторон обучения; структурное единство содержания образования на разных уровнях его формирования при движении от общих к более частным и конкретным формам реализации в процессе обучения.In the article analyzes the requirements of modern technical education in higher education; summarizes the content of representation level technical education; reveals the essence of humanization and its impact on training professional technical direction; identifies the key provisions of the current approach to technical education content.
|
6. |
Джеджула О. М. Інформаційні освітні університетські середовища як інтегративна база впровадження інноваційних технологій [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, М. А. Нечепоренко, Ю. Л. Хомяківський // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 16. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_16_12
|
7. |
Джеджула О. М. Оптимізація конструкції доїльних стаканів зі стимуляцією рефлексу молоковіддачі [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, А. Й. Островський // Техніка, енергетика, транспорт АПК. - 2017. - № 3. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tetapk_2017_3_5
|
8. |
Джеджула О. М. Доїльний стакан із функцією масажної дії [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Техніка, енергетика, транспорт АПК. - 2017. - № 4. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tetapk_2017_4_7
|
9. |
Джеджула О. М. Особливості оцінювання якості сировини на етапі подрібнення у виробництві пелет [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Техніка, енергетика, транспорт АПК. - 2017. - № 2. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tetapk_2017_2_28
|
10. |
Джеджула О. М. Інноваційні технології графічної підготовки студентів в університетських інформаційних середовищах [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2017. - Вип. 9. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2017_9_5
|
11. |
Джеджула О. М. Перспективи використання Skype-технологій в освітньому процесі вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_17
|
12. |
Джеджула О. М. Концепція створення інформаційно-освітніх середовищ в університетах [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 36. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_36_8
|
13. |
Джеджула О. М. Особливості навчання майбутніх технічних фахівців розв’язанню прикладних задач методами нарисної геометрії [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Педагогіка безпеки. - 2018. - Т. 3, № 2. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedbez_2018_3_2_3
|
14. |
Джеджула О. М. Формування основних понять теорії композиції в графічній підготовці майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Педагогічний альманах. - 2019. - Вип. 41. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2019_41_13
|
15. |
Джеджула О. М. Тенденції кредитування вищої освіти в США [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2019. - № 4. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2019_4_14
|
16. |
Джеджула О. М. Сучасні тенденції фінансування вищої освіти в Україні та світі [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, В. М. Кобзар // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2019. - № 7. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2019_7_7
|
17. |
Джеджула О. М. Методика викладання технічних дисциплін англійською мовою на основі використання мультимедійних засобів [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, В. М. Пришляк, Т. А. Хом'яківська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 387-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_75
|
18. |
Джеджула О. М. Дуальна освіта як засіб соціалізації майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_5
|
19. |
Джеджула О. М. Шляхи розвитку графічної культури майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 50. - С. 261-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_50_54
|
20. |
Джеджула О. М. Комплексний підхід до організації наукової роботи майбутніх інженерів-механіків у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, О. В. Нахайчук, А. Й. Островський, Ю. Л. Хом'яківський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 339-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_68
|
| |