Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (7)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Джеджула О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Джеджула О. 
Хом’яківський Ю. Професіоналізація управлінських функцій майбутніх інженерів-механіків аграрного профілю в умовах ступеневої освіти [Електронний ресурс] / О. Джеджула, О. Нахайчук, А. Островський // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Джеджула О. 
Сучасні підходи до проектування змісту технічної освіти у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Джеджула // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_23
Обгрунтувано підходи до змісту технічної підготовки у ВНЗ з урахуванням соціально-психологічної моделі сучасного інженера. З’ясовано зміст структурних елементів соціального досвіду: знання, сукупність різноманітних видів якого сприяє побудові в індивіда загального уявлення про навколишню дійсність; досвід здійснення способів діяльності; досвід творчої діяльності, його функція – подальший розвиток культури. Визначено головні принципи формування змісту технічної освіти: відповідність у всіх його елементах і на всіх рівнях потребам суспільства; єдність змістового та процесуального аспектів навчання; структурна єдність змісту освіти на різних рівнях його формування при русі від загальних до більш часткових і до конкретних форм його реалізації у процесі навчання.Обоснованы подходы к содержанию технической подготовки в ВУЗ с учетом социально-психологической модели современного инженера. Выяснено содержание структурных элементов социального опыта: знание, совокупность различных видов которого способствует построению у индивида общее представление об окружающей действительности; опыт осуществления способов деятельности; опыт творческой деятельности, его функция - дальнейшее развитие культуры. Определены основные принципы формирования содержания технического образования: соответствие во всех его элементах и на всех уровнях потребностям общества; единство содержательной и процессуальной сторон обучения; структурное единство содержания образования на разных уровнях его формирования при движении от общих к более частным и конкретным формам реализации в процессе обучения.In the article analyzes the requirements of modern technical education in higher education; summarizes the content of representation level technical education; reveals the essence of humanization and its impact on training professional technical direction; identifies the key provisions of the current approach to technical education content.
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.742 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Джеджула О. М. 
Особливості графічної підготовки майбутніх інженерів-механіків на основі компютерно орієнтованих технологій [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, А. Й. Островський, яковський Ю. Л. Хом // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(2). - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.597 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Джеджула О. М. 
Особливості професійної діяльності викладачів технічних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, Н. А. Гунько // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 38. - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_38_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.319 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Джеджула О. М. 
Сучасні підходи до проектування змісту професійної підготовки інженерів-механіків у сучасних освітніх університетських середовищах [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Педагогіка безпеки. - 2017. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedbez_2017_1_5
Обгрунтувано підходи до змісту технічної підготовки у ВНЗ з урахуванням соціально-психологічної моделі сучасного інженера. З’ясовано зміст структурних елементів соціального досвіду: знання, сукупність різноманітних видів якого сприяє побудові в індивіда загального уявлення про навколишню дійсність; досвід здійснення способів діяльності; досвід творчої діяльності, його функція – подальший розвиток культури. Визначено головні принципи формування змісту технічної освіти: відповідність у всіх його елементах і на всіх рівнях потребам суспільства; єдність змістового та процесуального аспектів навчання; структурна єдність змісту освіти на різних рівнях його формування при русі від загальних до більш часткових і до конкретних форм його реалізації у процесі навчання.Обоснованы подходы к содержанию технической подготовки в ВУЗ с учетом социально-психологической модели современного инженера. Выяснено содержание структурных элементов социального опыта: знание, совокупность различных видов которого способствует построению у индивида общее представление об окружающей действительности; опыт осуществления способов деятельности; опыт творческой деятельности, его функция - дальнейшее развитие культуры. Определены основные принципы формирования содержания технического образования: соответствие во всех его элементах и на всех уровнях потребностям общества; единство содержательной и процессуальной сторон обучения; структурное единство содержания образования на разных уровнях его формирования при движении от общих к более частным и конкретным формам реализации в процессе обучения.In the article analyzes the requirements of modern technical education in higher education; summarizes the content of representation level technical education; reveals the essence of humanization and its impact on training professional technical direction; identifies the key provisions of the current approach to technical education content.
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.985 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Джеджула О. М. 
Інформаційні освітні університетські середовища як інтегративна база впровадження інноваційних технологій [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, М. А. Нечепоренко, Ю. Л. Хомяківський // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 16. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_16_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 100.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Джеджула О. М. 
Оптимізація конструкції доїльних стаканів зі стимуляцією рефлексу молоковіддачі [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, А. Й. Островський // Техніка, енергетика, транспорт АПК. - 2017. - № 3. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tetapk_2017_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.473 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Джеджула О. М. 
Доїльний стакан із функцією масажної дії [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Техніка, енергетика, транспорт АПК. - 2017. - № 4. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tetapk_2017_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.119 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Джеджула О. М. 
Особливості оцінювання якості сировини на етапі подрібнення у виробництві пелет [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Техніка, енергетика, транспорт АПК. - 2017. - № 2. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tetapk_2017_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.094 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Джеджула О. М. 
Інноваційні технології графічної підготовки студентів в університетських інформаційних середовищах [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2017. - Вип. 9. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2017_9_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.202 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Джеджула О. М. 
Перспективи використання Skype-технологій в освітньому процесі вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 665.036 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Джеджула О. М. 
Концепція створення інформаційно-освітніх середовищ в університетах [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 36. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_36_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 990.066 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Джеджула О. М. 
Особливості навчання майбутніх технічних фахівців розв’язанню прикладних задач методами нарисної геометрії [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Педагогіка безпеки. - 2018. - Т. 3, № 2. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedbez_2018_3_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.362 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Джеджула О. М. 
Формування основних понять теорії композиції в графічній підготовці майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Педагогічний альманах. - 2019. - Вип. 41. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2019_41_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 819.501 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Джеджула О. М. 
Тенденції кредитування вищої освіти в США [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2019. - № 4. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2019_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 622.797 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Джеджула О. М. 
Сучасні тенденції фінансування вищої освіти в Україні та світі [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, В. М. Кобзар // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2019. - № 7. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2019_7_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 782.287 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Джеджула О. М. 
Методика викладання технічних дисциплін англійською мовою на основі використання мультимедійних засобів [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, В. М. Пришляк, Т. А. Хом'яківська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 387-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_75
Попередній перегляд:   Завантажити - 829.745 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Джеджула О. М. 
Дуальна освіта як засіб соціалізації майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.964 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Джеджула О. М. 
Шляхи розвитку графічної культури майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 50. - С. 261-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_50_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.252 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Джеджула О. М. 
Комплексний підхід до організації наукової роботи майбутніх інженерів-механіків у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. М. Джеджула, О. В. Нахайчук, А. Й. Островський, Ю. Л. Хом'яківський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 339-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.084 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського